Storitve za stranke

Potrebujete svetovalca?

Z veseljem vam bomo prisluhnili in pomagali pri vaši odločitvi. Na razpolago imamo najširšo mrežo zavarovalnih zastopnikov v Sloveniji. Izberite sebi najbližjega na spodnjih naslovih.

Pogosto uporabljeni obrazci

Pohvale, pritožbe in izvensodno reševanje sporov

Naš cilj so zadovoljne stranke, zato si prizadevamo, da v vseh naših aktivnostih dosegamo pričakovanja strank v skladu z najvišjimi standardi zavarovalniške stroke. S pomočjo pohval in pritožb strank lahko nadgrajujemo naše procese zato se vam zahvaljujemo za vse povratne informacije, ki nam jih posredujete na info@triglavzdravje.si.


Za primere reševanja pritožb strank imamo vzpostavljen tudi notranji postopek kot ga določa Zakon o zavarovalništvu, ki ga predstavljamo v Pravilniku o izvensodnem reševanju sporov s strankami in notranjem postopku reševanja pritožb strank v Triglav, Zdravstveni zavarovalnici, d.d.


V primeru, da se ne strinjate z rezultatom notranjega postopka, lahko podate pobudo za izvensodno rešitev spora pri Mediacijskem centru Slovenskega zavarovalnega združenja, e-pošta: info@zav-zdruzenje.si, tel. +386 1 3009 381.


Vabimo vas, da obiščete tudi platformo Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov. Platforma je potrošnikom namenjena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev.