POTREBUJETE SVETOVALCA?

Z veseljem vam prisluhnemo in pomagamo pri odločitvi. Na voljo vam je najširša mreža zavarovalnih zastopnikov v Sloveniji. Izberite najbližjega na spodnjih naslovih.

 

POGOSTO UPORABLJENI OBRAZCI

 

POHVALE, PRITOŽBE IN IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Naš cilj so zadovoljne stranke, zato si prizadevamo, da v vseh naših aktivnostih dosegamo vaša pričakovanja in izpolnjujemo najvišje standarde zavarovalniške stroke. S pomočjo pohval in pritožb strank nadgrajujemo naše procese, zato se vam zahvaljujemo za vse povratne informacije, ki nam jih posredujete na info@triglavzdravje.si.

Za reševanje pritožb strank imamo vzpostavljen tudi notranji postopek, kot ga določa Zakon o zavarovalništvu. Preberete si ga lahko v Pravilniku o izvensodnem reševanju sporov s strankami in notranjem postopku reševanja pritožb strank v Triglav, Zdravstveni zavarovalnici, d.d.

Če se ne strinjate z rezultatom  notranjega postopka, lahko podate pobudo za izvensodno rešitev spora pri Mediacijskem centru Slovenskega zavarovalnega združenja, e-pošta: info@zav-zdruzenje.si, tel. +386 1 3009 381.

Vabimo vas, da obiščete tudi platformo Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov. Platforma je enotna vstopna točka, namenjena pomoči potrošnikom pri reševanju sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev.