Zdravstvena Točka


 


 

Zdravstvena točka so orodja zavarovalnice (Zdravstvena KLIC, Zdravstvena KLIK, zastopstvo zavarovalnice), preko katerih lahko oseba pridobi podrobnejše informacije o poslovanju in zavarovalnih produktih zavarovalnice, splošno pa tudi o sistemu zdravstvenega varstva in zdravstvenega zavarovanja v Republiki Slovenije.


 

Zavarovanec lahko v primeru nastanka škodnega dogodka pokliče na brezplačno telefonsko številko 080 66 22 11, operaterji Zdravstvene Klic® pa bodo podali jasna navodila na kakšen način se lahko uveljavljajo pravice iz predmetnega zavarovanja, ter v primeru odobritve zdravljenja uredili vse potrebno za izvedbo zdravljenja. Osebje Zdravstvene Klic® je dosegljivo vsak delovni dan med 8. in 15. uro, izven tega časa pa bo vaš klic zabeležen, povratni klic pa bo izveden takoj naslednji delovni dan.


 

Zavarovalec oziroma zavarovanec lahko upravlja s svojim zavarovanjem na način, da vse zahteve za spremembo osebnih podatkov ali podatkov zavarovalne pogodbe posreduje na elektronski naslov tocka@triglavzdravje.si, od Zdravstvene Klik® pa bo prejel povratno informacijo glede realizacije zahteve.


 

Zavarovanja iz naše ponudbe lahko sklenete preko spleta ali osebno na zastopstvih TRIGLAV, Zdravstvene zavarovalnice, d.d., oziroma preko mreže naših prodajalcev.


 

Telefon: 

080 66 22 11


 

Telefaks: 

05 66 22 002


 

Elektronski naslov: