Uveljavljanje zavarovanj

Zdravstvena zavarovanja lahko uveljavljate na različne načine. Preberite, kje in kako najlaže stopite v stik z nami. 

Telefonsko

Vsa zavarovanja Triglav Zdravje lahko uveljavite s klicem v asistenčni center na brezplačno telefonsko številko. Na voljo smo vsak delovni dan od 8. do 18. ure. Za uveljavljanje zavarovanja Zdravnik 360 pa lahko pokličete kadarkoli.
pokliči 080 26 64

Prek i.triglava

Prek aplikacije i.triglav izberete zavarovanje in storitev, ki jo želite opraviti.
Prijavi

V mobilni aplikaciji

Triglav Zdravje je v vaših rokah vedno blizu. Tudi za uveljavljanje zavarovanja.
V APLIKACIJO

Prek obrazca

Za uveljavljanje zavarovanj izpolnite in oddajte obrazec.
Obrazec

Uveljavljanje posameznih zavarovanj

Kako poteka uveljavljanje posameznega zavarovanja, najdete tu:

Hitro do specialistov

Zavarovancem, ki imate sklenjena zavarovanja Specialisti Nezgoda, Specialisti ali Specialisti+, pomagamo izbrati pravega specialista in uredimo termin za pregled. Preberite nasvet, kako poteka uveljavljanje zavarovanj za specialiste, in stopite v kontakt z nami. Z našo pomočjo boste hitro na poti k zdravju. Do specialista odslej tudi brez obiska osebnega zdravnika

Več informacij

Brez doplačil pri zobozdravniku

Ob obisku zobozdravnika ter izvedbi nadstandardnih storitev ali uporabi materialov, pri katerih je potrebno doplačilo, zavarovancem, ki imajo sklenjeno zavarovanje Zobje ali Zobje+ povrnemo stroške. Za večje posege, predvsem s področja protetike, je potrebna predhodna najava v asistenčnem centru Zdravstvena točka.

Več informacij

Do zdravnika na daljavo

Zavarovanci, ki ste sklenili zavarovanje Zdravnik 360, se lahko ob manjših in večjih tegobah posvetujete z zdravnikom na daljavo iz udobja vašega doma. Pogovorite se lahko s specialistom družinske medicine, pediatrom, ginekologom, psihoterapevtom ali psihiatrom. Telefonski klic ali videoklic uredimo prek asistenčnega centra Zdravstvena točka.

Več informacij