Obvestilo za stranke: Obisk poslovalnic in storitve na daljavo


Naše poslovalnice so odprte, a na prvem mestu ostaja zagotavljanje varnosti tako naših strank kot tudi naših zaposlenih. Vse stranke zato prosimo, da še naprej sledijo ukrepom, ki veljajo ob vstopu v poslovalnice. Prav tako ostajamo na voljo tudi na daljavo.

 

  1. Ukrepi ob vstopu v prostore zavarovalnice

Prosimo vas, da striktno upoštevate ukrepe za vstop v vse poslovne prostore družbe, saj v nasprotnem primeru vstop ne bo mogoč. Prav tako je pomembno, da spoštujete usmeritve osebja na vsaki posamezni lokaciji.


Usmeritve za vstop:

  • V prostore zavarovalnice lahko vstopajo samo zdrave osebe.
  • Vstop je mogoč samo skozi glavne vhode posamezne lokacije.
  • V prostore se vstopa posamično ob upoštevanju usmeritev osebja na lokaciji.
  • Ob vstopu v prostor je obvezna uporaba zaščitne maske oziroma drugo obliko zaščite, ki prekrije nos in usta.
  • Pred vstopom je obvezno razkuževanje rok z ustrezno količino razkužila.
  • Ves čas prisotnosti na lokacijah zavarovalnice je potrebno upoštevati higieno kašlja in rok ter skrbeti za ustrezno medsebojno razdaljo (cca. 2 m).

Informacije o delovnem času poslovnih enot zavarovalnice najdete tu.


  1. Na voljo storitve na daljavo

Za uporabo naših storitev ali komunikacijo z zavarovalnico so vam še vedno na voljo elektronske in telekomunikacijske poti, saj imamo vzpostavljene rešitve za sklepanje in uveljavljanje zdravstvenih zavarovanj, izvajanje asistenčnih storitev ipd. na daljavo (brez fizične prisotnosti obeh strani).


Informacije o zdravstvenih zavarovanjih in storitve v okviru Zdravstvene točke so vam na voljo preko telefonske številke 080 2664 ali elektronske pošte info@triglavzdravje.si. Sklepanje zdravstvenih zavarovanj je možno preko spletne strani www.triglavzdravje.si, lahko pa pokličete tudi svojega zavarovalnega zastopnika ali mu pošljete e-sporočilo (na ime.priimek@triglav.si).

 


Prosimo vas za razumevanje in spoštovanje izrednih ukrepov.

Triglav, Zdravstvena zavarovalnica, d.d.