ZDRAVJE SKOZI ODNOS MED BOLNIKOM IN ZDRAVNIKOM

Priznanja za odličnost zdravstvenim ustanovam

Sporočilo za javnost
Ljubljana, 23. november 2018


Triglav, Zdravstvena zavarovalnica je na podlagi spremljanja zadovoljstva svojih zavarovancev, ki so obiskali katero od specialističnih ambulant oz. fizioterapevtskih storitev, podelila priznanja odličnosti 11 zdravstvenim ustanovam. V okviru dogodka je bilo tudi predavanje klinične psihologinje dr. Bernarde Logar Zakrajšek, njen dragoceni prispevek pa se je nanašal na predstavitev odnosa med bolnikom in zdravnikom. Dogodek so zaključili z dobrodelno gesto in organizaciji Rdeči noski podelili donacijo v višini 12.000 EUR.

(Foto: Miran Juršič) mag. Meta Berk Skok, predsednica Uprave Triglav in predstavniki prejemnikov priznanja odličnosti
mag. Meta Berk Skok, predsednica Uprave Triglav in predstavniki prejemnikov priznanja odličnosti (Foto: Miran Juršič)


Triglav, Zdravstvena zavarovalnica vseskozi preverja zadovoljstvo svojih zavarovancev dodatnih zdravstvenih zavarovanj s storitvami asistenčnega centra Zdravstvena točka in storitvami, ki jih le ti v prejmejo pri posamezni  zdravstveni ustanovi. Ob podelitvi priznanj je gostila predavateljico dr. Bernardo Logar Zakrajšek, klinično psihologinjo, ki je prisotnim predstavila obdobja zdravljenja prek bolnikove prizme in izpostavila odnos in dialog med bolnikom ter zdravnikom kot pomemben del okrevanja.


Odzivanje na čustva je pomembno

Pacientovo doživljanje zdravniških pregledov nam je pobliže predstavila dr. Bernarda Logar Zakrajšek. »Le minuta in pol, v najslabšem primeru dve minuti je dovolj, da se zdravnik popolnoma posveti pacientu, brez prekinitve,« je poudarila predavateljica, »in bolnikovo olajšanje bo hipno. Opozorila nas je, da lahko pacient ob zdravnikovi brezbrižnosti razvije še dodatne negativne odzive telesa. Spomnila nas je na to, da je lahko za nekoga zgolj aktivno poslušanje kot obliž na rano. »Poslušajte pacienta, posvetite mu pozornost, poglejte ga v oči. Ni odveč, če mu zraven prikimate ali se ga morda dotaknete. Za izkazano empatijo vam bo neizmerno hvaležen,« je navzoče zdravstvene delavce spomnila v dvorani dr. Zakrajškova.


Partner na področju zdravstva
»Naš slogan Vaš partner za zdravje še naprej ostaja obljuba tako do zavarovancev kot tudi do vas, naših partnerjev,« je uvodoma nagovorila goste predsednica uprave Triglav, Zdravstvene zavarovalnice, mag. Meta Berk Skok, »in vsakič znova se veselimo pohval, tudi pripomb, ki nam jih posredujejo naše stranke. Pred kratkim smo nadgradili spremljanje zadovoljstva. Sedaj vsak naš zavarovanec prejme elektronski vprašalnik že naslednji dan po obravnavi. S tem smo še povečali že tako dobro odzivnost in oceno zdaj poda skoraj polovica vseh naših in vaših strank.
Posebej smo ponosni, da smo letos lahko predstavili novo zdravstveno zavarovanje Zdravstveni nasvet, s katerim želimo usmeriti iskanje informacij in preprečiti postavljanje laičnih diagnoz s pomočjo »dr. Googlea«. S tem zavarovanjem omogočamo našim zavarovancem, da hitro in enostavno pridejo do posveta z družinskim zdravnikom po telefonu, ki bo na voljo 7 dni v tednu.
Z vsako dobro izkušnjo raste zaupanje ter s tem naše število zavarovancev in obseg našega sodelovanja z vami. Glede na pozitivne izkušnje zavarovancev z vami in nami zelo optimistično gledam v našo skupno prihodnost,« je pozitivno končala predsednica.

Letošnji prejemniki priznanj odličnosti so ARTROS, ARTROS REHA, DIAGNOSTIČNI CENTER BLED, DVOREC LANOVŽ, KLANMEDIC, KLINIKA DOKTOR 24, MEDARTIS, POLIKLINIKA NOBILIS, SIMED, ULTRALAB in MD MEDICINA.

(Foto: Miran Juršič) mag. Meta Berk Skok, predsednica Uprave Triglav, Zdravstvena zavarovalnica in Eva Škofič Maurer, predstavnica društva Rdeči noski
mag. Meta Berk Skok, predsednica Uprave Triglav, Zdravstvena zavarovalnica in Eva Škofič Maurer, predstavnica društva Rdeči noski (Foto: Miran Juršič)

Srečanje zaključili z dobrodelno noto
Z izpolnjevanjem anketnih vprašalnikov, prek katerih so bili izbrani prejemniki priznanj odličnosti, so zavarovanci Triglav, zdravstvene zavarovalnice pripomogli k dobremu namenu. Zavarovalnica je ob prejemu vsakega rešenega anketnega vprašalnika organizaciji Rdeči noski namenila sredstva v višini 10 EUR. Zaradi digitalizacije anket in s tem višje odzivnosti anketirancev se je znesek donacije znatno povišal glede na prejšnja leta, in sicer na 12.000 EUR. Z donacijo bodo tako Noski pomembno prispevali družbi in izpeljali številne kakovostne programe, ki jih opravljajo s svojo srčnostjo po vsej Sloveniji.