Uveljavljanje zavarovanja Specialisti+

Zdravstveno zavarovanje Specialisti+ ter tudi preostala zavarovanja, denimo Specialisti in Specialisti Nezgoda, omogočajo enostavno uveljavljanje pravic. Naročanje na diagnostične postopke, specialistične preglede in rehabilitacijo je hitro in učinkovito. Kako poteka?
  3 min
10. 5. 2023

Poglejmo primer. Med športno aktivnostjo že en mesec čutite bolečino v kolenu. Ta ne pojenja in je vse hujša. Počitek in hlajenje ne pomagata. Odločite se ukrepati, saj je vaše gibanje vse bolj omejeno, bolečina pa vas vse bolj skrbi. Osebni zdravnik vam predpiše napotnico za pregled pri ortopedu.

 

Ker ste pred več kot tremi meseci sklenili dodatno zdravstveno zavarovanje Specialisti+, ki po tem obdobju zagotavlja kritje diagnosticiranja in zdravljenja novonastale bolezni, stanja ali poškodbe, se ga odločite uveljaviti. Od tega trenutka naprej ste lahko brez skrbi. Za vas bo hitro in prijazno poskrbljeno.

Celoten postopek – od urejanja diagnostičnega slikanja kolena do urejanja pregleda pri ortopedu ter morebitnega posega in rehabilitacije – v dogovoru z vami vodi Triglav, Zdravstvena zavarovalnica.

Postopek dogovarjanja za preglede, ki jih krijejo zavarovanja Specialisti, Specialisti+ in Specialisti Nezgoda, ter posege, ki jih krije zavarovanje Specialisti+, je preprosto.

1. Klic na asistenčni center Zdravstvena točka na 080 26 64

Prek Zdravstvene točke urejate vse glede uveljavljanja zavarovanja. Zdravstvenemu osebju, ki je na voljo vsak delovni dan od 8. do 18. ure, pojasnite svojo težavo, opišete želje glede poteka obravnave ter napotnico osebnega zdravnika po navodilih odložite v varno spletno odložišče ali jo pošljete po običajni pošti. Sporočite tudi številko svojega zdravstvenega zavarovanja.

Do specialista lahko dostopate tudi brez obiska in napotnice osebnega zdravnika. Če napotnice še nimate, se lahko prek Zdravstvene točke posvetujete z zdravnikom družinske medicine, ki vas, če tako presodi, napoti k specialistu.

2. Prvi posvet pri ortopedu

Po pregledu napotnice oziroma presoji težave po pogovoru z zdravnikom družinske medicine vas pokličejo z Zdravstvene točke. Predlagajo vam nekaj možnosti za hiter obisk ortopeda v bližini vašega doma oziroma tam, kjer vam najbolj ustreza. V nekaj dneh od prvega klica ste tako že pri specialistu ortopedije. Ta po pregledu kolena in anamnezi predlaga magnetnoresonančno slikanje kolena.

3. Diagnostično slikanje

S ponovnim klicem na Zdravstveno točko, brez dodatnih skrbi in vnovičnega obiska osebnega zdravnika, uredite magnetnoresonančno slikanje kolena v svoji bližini. S pisnim izvidom, ki ga prejmete, nato spet obiščete ortopeda.

Zavarovalnico lahko kontaktirate na telefonsko številko 080 26 64 ali po elektronski pošti.

4. Ponovni obisk ortopeda

Pri ponovnem obisku ortoped pregleda izvide vaše preiskave. Presodi, da je zaradi poškodbe meniskusa potrebna artroskopija kolena. Po pregledu pokličete na Zdravstveno točko, kjer vam uredijo čim hitrejši termin za operacijo kolena.

5. Poseg

Kmalu po prvem klicu na Zdravstveno točko že ležite na operacijski mizi. Pred tem vam je ortoped podrobno razložil potek posega, pričakovanja ter potrebne postopke in rehabilitacijo po posegu. Poseg mine hitro, zato lahko še isti dan odidete domov.

6. Kontrolni pregled in rehabilitacija

Že pred posegom vas ortoped naroči na kontrolni pregled, da preveri stanje in predlaga rehabilitacijo – fizoterapijo. Tudi to uredite le s klicem na Zdravstveno točko.

Nastale stroške diagnostike, specialističnih pregledov, posegov in rehabilitacije krije vaše zavarovanje Specialisti+.

Z zavarovanjem Specialisti+ (pa tudi z zavarovanjema Specialisti in Specialisti Nezgoda) ste v nekaj tednih po odločitvi za ukrepanje lahko že brez bolečin in običajno aktivni. Za vse informacije in morebitna vprašanja o zavarovanjih vam je vedno na voljo asistenčni center Zdravstvena točka na 080 26 64.

Pripravljeni na vse

 

Z dodatnimi zavarovanji Triglav Zdravje pridobite odličnega zaveznika za vaše zdravje. Strokovni nasveti in hiter dostop do storitev brez dodatnih stroškov.