Pogovor in nasvet

zdravnika družinske medicine, pediatra, ginekologapsihoterapevta ali psihiatra.  
Prek telefona ali videoklica, hitro in iz udobja lastnega doma.

 

 

Kaj vsebuje zavarovanje Zdravstveni nasvet Kolektivno?

Hiter dostop do zdravnika zaposlenim pomaga razvozlati simptome, ki jih skrbijo, pridobiti informacije, razlago izvida ali diagnoze ter nasvete glede nadaljnjega zdravljenja. Poleg zdravnika so zaposlenim na voljo tudi medicinske sestre.

Pogovor z zdravnikom družinske medicine, pediatrom, ginekologom, psihologom ali psihoterapevtom je zaposlenim na voljo prek telefona ali videoklica. Vsi pogovori so zaupni, prek varne povezave.

Zdravnik je na voljo za pogovor zelo hitro, običajno še isti dan. Ne glede na to, ali so počitnice, vikend ali prazniki. Zaposleni lahko pokličejo vsak dan v tednu, tudi v večernih urah.

Dodatno zavarovanje Zdravstveni nasvet Kolektivno lahko zaposleni koristijo tudi za svoje mladoletne otroke. Ker vemo, da jih v primerih, ko je z otroki nekaj narobe, še bolj skrbi.

Smo partner za zdravje vaše ekipe

Ne samo posvet z zdravnikom. Zaposlenim pomagamo tudi pri organizaciji samoplačniških zdravstvenih storitev ter nudimo informacije o čakalnih dobah v zdravstvu, pravicah iz obveznega in dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja in druge uporabne nasvete.  

S povezavo različnih kolektivnih zavarovanj Triglav Zdravje nudimo celovito skrb za zdravje. Hitro, zanesljivo in brez dodatnih stroškov. 



Sestavite zavarovanje po meri

Zavarovanja in kritja lahko prilagodimo panogi ter potrebam zaposlenih. 
Izpolnite obrazec in pripravili vam bomo ponudbo po meri. 

1
Izberite zavarovanja, ki jih želite v paketu.
Specialisti Kolektivno
Zobje Kolektivno
Zdravstveni nasvet Kolektivno
Drugo mnenje Kolektivno
Diagnoza rak Kolektivno
Operacije Kolektivno
2
Zaupajte nam nekaj osnovnih podatkov.
3
Pripravili bomo ponudbo, prilagojeno vašemu kolektivu, in vas kontaktirali.

Bi zavarovanje raje uredili osebno?

Vedno smo vam na voljo za predstavitev zavarovanj, dodatna pojasnila in svetovanje o najboljših možnostih za vašo organizacijo. Tukaj smo za vaše zdravje. Le klic ali sporočilo stran.

prodaja@triglavzdravje.si

080 26 64

Odzivni zdravniki, hitro na vezi

Ko zaposleni želi govoriti z zdravnikom, nas pokliče.  Poskrbeli bomo, da se mu bo v čim krajšem času posvetil. 

Klic na 080 26 64

Pogovor z zdravnikom uredijo prijazni svetovalci Zdravstvene točke. Klice sprejemajo vsak dan v tednu, od 6.00 do 22.00. Na voljo so tudi iz tujine, in sicer na številki +386 5 662 20 00.

Pogovor z medicinsko sestro

Že ta lahko reši marsikatero dilemo. V kolikor odgovora nima, zaposlenega naroči na pogovor z zdravnikom. Zaposleni lahko izbere termin, ki mu ustreza. Na voljo ima posvet prek telefona ali videoklica. 

Klic zdravnika 

Zaposlenemu ni treba čakati na liniji. Zdravnik ga pokliče ob dogovorjenem terminu. Klic ni časovno omejen in zdravnik si vzame čas za težavo, razčisti dvome in poda konkretne nasvete, kako ravnati. Po potrebi tudi svetuje nadaljnjo obravnavo pri specialistu. 

Organizacija obiska pri specialistu

V kolikor imate v podjetju sklenjeno še dodatno zavarovanje Specialisti Kolektivno, lahko zaposlenemu takoj po posvetu uredimo tudi termin za specialista brez dodatnih stroškov. Brez napotnice osebnega zdravnika, dovolj je napotitev zdravnika preko Zdravstvenega nasveta.

Brošure in dokumenti

  • Brošura Kolektivno.pdf 2,89 mb
    PRENESI
  • PGK_21_01_Splošni pogoji za kolektivno zavarovanje.pdf 0,13 mb
    PRENESI
  • PPK-ZDN_21-06_Posebni pogoji za zavarovanje Zdravstveni nasvet Kolektivno.pdf 0,08 mb
    PRENESI
  • Dokument z informacijami o zavarovalnem produktu Zdravstveni nasvet Kolektivno.pdf 0,32 mb
    PRENESI