Po hitri poti do drugega mnenja

Klic v asistenčni center CORIS
Ko zaposleni želi prejeti drugo mnenje na postavljeno diagnozo, preprosto pokliče na 080 869 685. Prijazni svetovalci ga bodo vodili skozi celoten postopek.

Posredovanje dokumentacije
Skladno z navodili svetovalca mora zaposleni nato posredovati celotno zdravstveno dokumentacijo asistenčni družbi. Brez skrbi, dokumenti bodo ves čas na varnem. Poslane podatke bodo lahko pregledale le osebe, za katere zaposleni podpiše soglasje.

Izbira strokovnjakov
V asistenčni druži pripravijo nabor treh najprimernejših svetovno priznanih zdravstvenih ustanov, kjer je mogoče pridobiti drugo mnenje. Zaposleni sam izbere, kam želi poslati zdravstveno dokumentacijo v pregled.

Drugo mnenje je tu
Izbrana ustanova pripravi drugo mnenje v slovenskem jeziku. Trudimo se, da bo mnenje pri zaposlenem čim prej, saj vemo, da je vsak dan pomemben za zdravje. Običajno drugo mnenje prispe v roku 10 delovnih dni.
*Triglav, Zdravstvena zavarovalnica, d.d. nima vpogleda v zdravstveno dokumentacijo, postavljeno diagnozo ali drugo mnenje.