Osredotočenost na stranke je ključna

Zavarovanci Triglav, Zdravstvene zavarovalnice so ocenili zasebne zdravstvene ustanove
Novice
14.2.2020

Triglav, Zdravstvena zavarovalnica je na podlagi ocen zadovoljstva zavarovancev, ki so v okviru dodatnih zdravstvenih zavarovanj obiskali katero od specialističnih ali fizioterapevtskih ambulant, zdravstvenim ustanovam že četrto leto zapored podelila priznanja odličnosti. Priznanja je prejelo 19 zdravstvenih institucij, s katerimi so bili zavarovanci najbolj zadovoljni. Da je mnenje bolnikov ključno za razvoj zdravstvenih in zavarovalnih storitev, so na dogodku poudarili glavni izvršni direktor Steven Braekeveldt in ostali gostje iz Grupo Ageas iz Portugalske.Del podelitve je bila že tradicionalno tudi donacija Društvu Rdeči noski.

Partner za zdravje

V procesu ocenjevanja zdravstvenih ustanov so sodelovale tiste stranke, ki so zdravstveno obravnavo pri katerem od zasebnih zdravstvenih partnerjev koristile v okviru dodatnih zdravstvenih zavarovanj. Z njimi Triglav, Zdravstvena zavarovalnica strankam omogoča hiter in enostaven dostop do specialistov. »To, da lahko ustvarjamo enostavne, odzivne in zanesljive storitve je rezultat številnih partnerstev z izvajalci zdravstvenih storitev. Pri sodelovanju nas vodi skupen cilj, da ljudem zagotovimo dostopne in kakovostne zdravstvene storitve, ko jih najbolj potrebujejo. Gradimo dolgoročne odnose, ki morajo biti dvosmerni, v zadovoljstvo vseh. Ko nas zdravje postavi na preizkušnjo, se prioritete v življenju povsem spremenijo, in takrat je pomembno imeti zanesljivega partnerja,« je na dogodku povedala mag. Meta Berk Skok, predsednica uprave Triglav, Zdravstvene zavarovalnice.

(Foto: Marko Ocepek)

Ključna je osredotočenost na stranko

Dogodka so se udeležili tudi gostje iz portugalske zavarovalnice Grupo Ageas, ki so svoje izkušnje delili skozi kratko predavanje Magdalene Neate. Kot pravi ključna govorka, je za zagotavljanje kakovostne zdravstvene oskrbe nujno, da tako zavarovalnica kot zdravstvena ustanova v središče postavita stranke: »Počutiti se morajo, da je storitev namenjena njim. Organizacije, ki želijo biti uspešne, morajo svoje procese oblikovati na način, da poskrbijo za uporabnike njihovih storitev.«

(Foto: Marko Ocepek)

19 prejemnikov priznanja odličnosti

Priznanj odličnosti so prejeli:

- Aristotel zdravstveni center

- ARTROS center za ortopedijo in športne poškodbe

- ARTROS reha – fizioterapija in rehabilitacija

- Bisturmed ortopedska ambulanta

- Dermatologija Bartenjev – Rogl

- Dermatološki, laserski in estetski center ARSDERMA-DCP

- Dermatovenerologinja Natalija Evdakova Bodiroža

- Diagnostični center Vila Bogatin Bled

- Grošelj – Matos otorinolaringologija

- Klanmedic – diagnostični in terapevtski center

- Klinika Doktor 24

- Medicinski center Iatros

- Medicinski center Medartis

- Medicinski center Paracelzus

- Poliklinika Nobilis

- Remeda medicinski center

- Simed

- Specialistična klinika Dvorec Lanovž

- Ultralab ultrazvočna diagnostika.

Srečanje zaključili z dobrim namenom

Z izpolnjevanjem ocenjevalnih anketnih vprašalnikov, preko katerih so bili izbrani prejemniki priznanj odličnosti, so zavarovanci Triglav, Zdravstvene zavarovalnice pripomogli k dobremu namenu. Zavarovalnica je ob prejemu vsakega rešenega anketnega vprašalnika Društvu Rdeči noski namenila sredstva v višini 5 EUR. Zaradi dobrega odziva zavarovancev skupni znesek donacije znaša 12.395 EUR. Z njim bodo Rdeči noski lahko izpeljali številne kakovostne programe, ki jih s svojo srčnostjo opravljajo po vsej Sloveniji.