Uveljavljanje zavarovanj

Da boste vse uredili hitro in brez težav, imejte ob kateremkoli kontaktu s Triglav Zdravje pri roki:

  • kartico zdravstvenega zavarovanja,
  • številko napotnice (če želite pregled pri specialistu).

Telefonsko

Vsa zavarovanja Triglav Zdravje lahko uveljavite s klicem v asistenčni center na brezplačno telefonsko številko. Na voljo smo vse dni v letu od 6. do 22. ure.
pokliči 080 26 64

Prek i.triglava

Prek aplikacije i.triglav izberete zavarovanje in storitev, ki jo želite opraviti.
Prijavi

V mobilni aplikaciji

Triglav Zdravje je v vaših rokah vedno blizu. Tudi za uveljavljanje zavarovanja.
V APLIKACIJO

Prek obrazca

Za uveljavljanje zavarovanj izpolnite in po elektronski pošti pošljite obrazec na povezavi.
Izpolni

Uveljavljanje posameznih zavarovanj

Kako poteka uveljavljanje posameznega zavarovanja, najdete tu:

Hitro do specialistov

Zavarovancem, ki imate sklenjena zavarovanja Specialisti Nezgoda, Specialisti ali Specialisti+, v Triglav Zdravju pomagamo izbrati pravega specialista in uredimo termin za pregled. Ko pridobite napotnico, stopite v kontakt z nami in z našo pomočjo boste hitro na poti k zdravju.

Več informacij

Do zdravnika na daljavo

Zavarovanci, ki ste sklenili Zdravstveni nasvet, se lahko ob manjših in večjih tegobah posvetujete z zdravnikom na daljavo, iz udobja vašega doma. Pogovorite se lahko s specialistom družinske medicine, pediatrom, ginekologom ali psihoterapevtom. Telefonski klic ali videoklic uredimo prek asistenčnega centra Zdravstvena točka.

Več informacij

Brez doplačil pri zobozdravniku

Ob obisku zobozdravnika ter izvedbi nadstandardnih storitev ali uporabi materialov, pri katerih je potrebno doplačilo, zavarovancem, ki imajo sklenjeno zavarovanje Zobje ali Zobje+ povrnemo stroške. Za večje posege, predvsem s področja protetike, je potrebna predhodna najava v asistenčnem centru Zdravstvena točka. 

Več informacij