POHVALE IN PRITOŽBE 

Pomagajte nam biti še boljši 

Verjamemo v naše storitve in želimo si, da bi dosegale tudi vaša pričakovanja. Sledimo najvišjim standardom zavarovalniške stroke, najboljši pokazatelj naših naporov pa ste na koncu vi.  

Pomagajte nam biti še boljši z mnenjem ali pohvalo ter nam povejte, kje se je morda zataknilo. 

Oddajte pohvalo ali pritožbo

S pomočjo pohval in pritožb nadgrajujemo naše procese in premikamo meje odličja pri skrbi za vaše zdravje. Hvala za povratno informacijo o naših storitvah. 

Vašo pritožbo bomo obravnavali v skladu s Pravilnikom o izvensodnem reševanju sporov s strankami in notranjem postopku reševanja pritožb strank v Triglav, Zdravstveni zavarovalnici, d.d.  
O odločitvi pritožbene komisije vas bomo pisno obvestili. 



Obrazec pohval in pritožb

Vaši osebni podatki
Želim oddati:
Pohvalo
Pritožbo
Vaše sporočilo:
Priložite datoteko (opcijsko)
Naloži datoteko (max. 4MB)

Vaše osebne podatke Triglav, Zdravstvena zavarovalnica, d.d. obdeluje skladno s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Posredovane podatke bomo obravnavali kot zaupne, uporabili pa jih bomo izključno za namen obravnave, spremljanja pritožb in pohval ter izboljšanja kakovosti storitev. Več informacij o varstvu osebnih podatkov v zavarovalnici je objavljenih v Politiki zasebnosti na spletni strani zavarovalnice http://www.triglavzdravje.si/pravno-obvestilo.  

Izvensodno reševanje sporov 

Če se z dokončno rešitvijo zavarovalnice o vaši pritožbi ne strinjate, lahko podate pobudo za izvensodno rešitev spora. 

Kontakt 

Mediacijski center Slovenskega zavarovalnega združenja 
e-pošta: info@zav-zdruzenje.si 
tel. +386 1 3009 381 

Vabimo vas, da obiščete tudi platformo Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov. To je enotna vstopna točka za potrošnike pri reševanju sporov iz naslova spletne prodaje ali spletnih storitev.