Pomagajte nam biti še boljši
Verjamemo v naše storitve in želimo si, da bi dosegale tudi vaša pričakovanja. Sledimo najvišjim standardom zavarovalniške stroke, najboljši pokazatelj naših naporov pa ste na koncu vi.
Pomagajte nam biti še boljši z mnenjem ali pohvalo ter nam povejte, kje se je morda zataknilo.

Oddajte pohvalo ali pritožbo
S pomočjo pohval in pritožb nadgrajujemo naše procese in premikamo meje odličja pri skrbi za vaše zdravje. Hvala za povratno informacijo o naših storitvah.
Vašo pritožbo bomo obravnavali v skladu s Pravilnikom o izvensodnem reševanju sporov s strankami in notranjem postopku reševanja pritožb strank v Triglav, Zdravstveni zavarovalnici, d.d.
O odločitvi pritožbene komisije vas bomo pisno obvestili.
Obrazec pohval in pritožb
Izvensodno reševanje sporov
Če se z dokončno rešitvijo zavarovalnice o vaši pritožbi ne strinjate, lahko podate pobudo za izvensodno rešitev spora.
Kontakt
Mediacijski center Slovenskega zavarovalnega združenja
e-pošta: info@zav-zdruzenje.si
tel. +386 1 3009 381
Vabimo vas, da obiščete tudi platformo Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov. To je enotna vstopna točka za potrošnike pri reševanju sporov iz naslova spletne prodaje ali spletnih storitev.