Priznanja za odličnost izvajalcem zdravstvenih storitev

Zadovoljstvo pacientov merilo za uspeh na poti do zdravja
Novice
20.5.2022

Povratne informacije o izkušnji strank pomagajo pri nadaljnjem razvoju in izboljšavi storitev ter identifikaciji potreb strank. Izkušnja, kako se stranka, kot pacient, počuti v zdravstveni ustanovi, kako je bila zadovoljna z opravljeno zdravstveno storitvijo in kako s storitvami asistenčnega centra, ki je storitev organiziral, zbirajo in spremljajo tudi v Triglav, Zdravstveni zavarovalnici.

Zavarovalnice so lahko učinkovit vmesnik med izvajalci zdravstvenih storitev in pacienti, zagotavljajo transparentnost, postavljajo in spremljamo standardno kakovost koriščenja zdravstvenih storitev. S svojo vlogo so v evropskih državah sestavni del javnih zdravstvenih sistemov, ko prilagajajo podporo in spodbujajo dostopnost storitev za paciente.

»Ob personificirani skrbi za pacienta, ki ga v naši zavarovalnici spremljamo na poti do zdravja, je naša skrb usmerjena tudi v kakovosten odnos z izvajalcem zdravstvenih storitev, našim partnerjem,« je povedala predsednica uprave Triglav, Zdravstvene Zavarovalnice mag. Meta Berk skok in poudarila: «Analiza več kot 4.000 povratnih informacij naših strank, pacientov pri naših izvajalcih zdravstvenih storitev, je osnova za izbor najboljših in njim se s priznanji zahvalimo za odlično delo«.

Na letošnjem dogodku, ki je bil tudi dobrodelno obarvan, so tako po izboru strank razglasili najboljše izvajalce zdravstvenih storitev, ki so prejeli posebna Priznanja za odličnost. Letošnji prejemniki Priznanj za odličnost so: Artros, Diagnostični center Vila Bogatin Bled, Aristotel Krško, Zdravilišče Rogaška Slatina, Poliklinika Nobilis, Morela okulisti, Dermatologija Bartenjev, Medartis, Remeda, Althea, Klinika Omnia, Artros Reha, Bisturmed, Avelana, Dermatologija Demšar, Ultralab, Klanmedic, Arsderma – DCP, Živa v parku in Zdravstvena točka Triglav Zdravje. Že drugo leto so podelili tudi naziv Ambasador odličnosti – tistim, ki so jim stranke že 5 ali več let zapored podelile najboljše ocene. Eden od prejemnikov tega naziva je tudi asistenčni center Zdravstvena točka, ostali prejemniki pa so: Artros, Diagnostični center Vila Bogatin Bled, Aristotel Krško, Poliklinika Nobilis, Medartis in Artros Reha.

Merjenje zadovoljstva strank vsako leto povežejo tudi z dobrodelno noto, saj za vsak vrnjen in v celoti izpolnjen vprašalnik povečajo donacijo Društvu Rdeči noski za 5 EUR. S pomočjo strank so tako omenjenemu društvu predali sredstvav višini 15.000 EUR za podporo številnim kakovostnim programom, ki jih opravljajo s svojo srčnostjo po vsej Sloveniji.