Odlična izkušnja kot merilo zadovoljstva z zdravstvenimi storitvami

Utrinki iz podelitve priznanj za odličnost izvajalcem zdravstvenih storitev po izboru strank
Novice
21.4.2023

V Triglav, Zdravstveni zavarovalnici si prizadevamo za najboljšo izkušnjo na vseh ravneh sodelovanja s strankami. Med drugim budno spremljamo njihove povratne informacije, ko se znajdejo v vlogi pacientov in potrebujejo zdravstvene storitve. Njihove izkušnje in visoke ocene o zadovoljstvu z osebjem, počutjem in opravljeno storitvijo v zdravstveni ustanovi so glavna merila za podelitev priznanj odličnosti, ki jih zavarovalnica že sedmo leto zapored podeljuje izvajalcem zdravstvenih storitev v Sloveniji.

 

V letu 2022 je Triglav, Zdravstvena zavarovalnica omogočila preko 46.000 zdravstvenih obravnav in povezanih zdravstvenih storitev pri različnih specialistih. Na ta način so do hitre, strokovne in kakovostne obravnave pomagali več kot 30 tisoč zavarovancem, pri tem pa jih je usmerjala in spremljala ekipa 20 zdravstvenih delavcev. Zavarovalnica je tako z asistenčnimi sistemi, vzpostavljeno infrastrukturo, široko mrežo izvajalcev zdravstvenih storitev, poznavanjem in izkušnjami iz različnih medicinskih področij in transparentnim delovanjem, kompetenten in strokoven partner za zdravje svojim zavarovancem in s tem pomembno izboljšuje dostopnost teh storitev za paciente.

 

Skrb za pacienta je osrednja skrb naše zavarovalnice. Posebno pozornost namenjamo temu, da takrat, ko ti potrebujejo zdravstveno obravnavo, prejmejo storitev na najboljši ravni. Tu je odlična izkušnja pri izvajalcih storitev ključnaje povedala predsednica uprave Triglav, Zdravstvene zavarovalnice mag. Meta Berk Skok in poudarila: »Zato so povratne informacije naših zavarovancev kot pacientov neprecenljive, tako za nas kot za izvajalce zdravstvenih storitev, s katerimi delimo iste vrednote in si prizadevamo za kakovosten odnos. Najboljši med njimi danes prejemajo priznanja pacientov, mi pa se jim zahvajujemo za odlično sodelovanje.«

 

Na letošnjem dogodku so tako po izboru strank razglasili izvajalce zdravstvenih storitev v letu 2022, ki so prejeli posebna Priznanja za odličnost: Artros, MD Medicina, Dvorec Lanovž, Dermatologija Bartenjev, Diagnostični cetner Bled, Zdravilišče Rogaška-Zdravstvo, Aristotel, Klinika Omnia, Medartis, MTC Fontana, Poliklinika Nobilis, Grošelj – Matos Otorinolaringologija, Ambulanta Genus, Bisturmed, Nevrologija Fabjan, Arsderma-DCP, Dermatologija Demšar, Estetika Milošević, Medilab in Kirurgija Pilih.

 

Že tretje leto so podelili tudi naziv Ambasador odličnosti – tistim, ki so jim stranke že 5 ali več let zapored podelile najboljše ocene. Prejemniki tega naziva so: Artros, Diagnostični center Bled, Medartis, Poliklinika Nobilis, Aristotel in Zdravstvena točka Triglav, Zdravstvene zavarovalnice.

 

Merjenje zadovoljstva strank v Triglav, Zdravstveni zavarovalnici ima tudi dobrodelno noto, saj za vsak vrnjen in v celoti izpolnjen vprašalnik o zadovoljstvu namenijo donacijo Društvu Rdeči noski. S pomočjo strank so tokrat omenjenemu društvu predali sredstva v višini 15.000 EUR za podporo številnim kakovostnim programom, ki jih s srčnostjo opravljajo po vsej Sloveniji. 

Od leve proti desni na fotografiji: Tomaž Žust, član uprave Triglav, Zdravstvene zavarovalnice, mag. Meta Berk Skok, predsednica uprave Triglav, Zdravstvene Zavarovalnice, klovn, Varja Golouh Prodan, predsednica Društva Rdeči noski, mag. Simon Vidmar, član uprave Triglav, Zdravstvene zavarovalnice.

 

Vabimo vas, da si ogledate in prenesete fotografije iz dogodka, fotograf Žiga Intihar. 

 

FOTOGRAFIJE